Pregatirea pentru ski cu XBody

Pregatirea pentru ski cu XBody

Programul de adaptare a corpului la efortul pe care il presupune acest sport de agrement trebuie sa inceapa cu mi¬nimum 4 saptamani inainte de a ajunge pe partie si trebuie concentrat pe:

  • cresterea fortei si rezistentei musculare, mai ales la nivelul picioarelor
  • exercitii pentru flexibilitatea articulatiilor (pentru a va adapta la orice schimbari bruste care apar in timpul schiatului)
  • exercitii de tonifiere a grupelor musculare

Exercitiile cu Xbody prin electrostimulare efectuate în timpul antrenamentului stimulează suplimentar musculatura deja tensionată, fapt care rezidă în 38,000 de contracții musculare pe întreaga suprafață a corpului.

Sedintele de cardio intense iti pregatesc intreg corpul pentru orice solicitare ai putea intalni pe munte. Antrenamentele cu Xbody sunt cele mai intense si cele mai potrivite pentru pregatirea corpului inainte de schi.

pregatire skiSchiatul este un sport exceptional pentru ca iti foloseste toate grupele musculare. Totusi, unii muschi sunt folositi mai mult. Pe acesti muschi trebuie sa iti concentrezi atentia in antrenamentul de forta. In schi ai nevoie de picioare puternice pentru a te ghida lin pe partie si pentru a absorbi socul pe terenul accidentat sau in sarituri.

Exercitiile esentiale pentru acest sport sunt: fandarile laterale, exercitii de abductie/adductie si genuflexiunile pe un singur picior. Incepi prin a sta intr-un picior, apoi indoi genunchiul piciorului de sprijin ca intr-o genuflexiune normala, si cand te ridici, incearca sa impingi in sus pentru a te ridica doar pe piciorul de sprijin. Acest tip de genuflexiune este foarte util si ca exercitiu pentru echilibru.

Toate aceste exercitii iti imbunatatesc conditia fizica si te feresc de accidente pe partie.

Comments are closed.